پربیننده ترین مطالب

دستگاه دوخت


در واقع این عملیات بسته بندی را به کمک حرارت المنت و فشار انجام می‌دهد. به گونه ای که پس از پر گشتن کیسه پلاستیکی، بین لب های قرار گرفته و به کمک حرارت و سختی لبه ها روی هم، اعمال پرس اعمال می‌شود.

این دارای انواع و گونه های مختلفی می باشد که از جمله انواع پرکاربرد و اصلی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخی از دسته بندی ها شبیه پرس خانگی شامل تاکی دسته دیگر مانند پرس دستی، دوخت رومیزی و برخی دیگر از دسته های دیگر می شود.

گر جزو آن دسته از تولید کنندگان می باشید که از نایلون و پلاستیک در کلفتی های متفاوت برای بسته بندی محصولات ذات استفاده می کنید، دوخت پلاستیک، تخصصی ترین ابزار برای کسب و کار شما می باشد.

دوخت پلاستیک( دوخت ریلی ایستاده)(گستران)

دوخت پلاستیک در رشت | دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -- با کیفیت ترین

هر دو نوع در صنایع مختلفی از کاملاً صنایع غذایی، صنعت قطعات الکترونیکی، انواع کارخانه های تولیدی، کارگاه ها و فروشگاه ها به کار می روند. دوخت پدالی معمولاً در واحدهای تولیدی بزرگ برای مقفل بندی محصولات با سنگینی بالا، به خصوصی مواد گرانولی و پودری مورد کاربرد قرار می‌گیرد. کارخانه‌ قند یا شکری را در نظر بگیرید که روزانه بیش از ده ها تن محصول تولید می‌کند. تمنا اصلی این کارخانه برای بسته بندی، استفاده از دوخت پلاستیک پدالی برای افزایش راندمان در پدیدآوری است.

تمامی ها دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

حداکثر ضخامت نایلون لایق دوخت

مصرف ‌های پرس نایلون بسته به نوع محصولات متفاوت است. هر سه نوع ‌های دوخت پلاستیک یعنی دستی، ریلی از نوع افقی و پدالی برای بسته بندی مواد خشک مانند خشکبار، شیرینی‌جات و شیرینی‌جات به کار می‌رود. دوخت ریلی از گونه عمودی برای محصولات آبدار یا پودری همال محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوخت پلاستیک در یزد | مناسب ترین پرس پلاستیک (دوخت پلاستیک) -

دوخت تیوب پلاستیکی التراسونیک

دستگاه دوخت پلاستیک التراسونیک دوخت تیوپ پلاستیکی ساخت کشور چین بوده و قادر است 10 الی 15 عدد محفظه لوله‌ای (خمیردندان پلاستیکی را در دقیقه بدوزد. مال‌التجاره پیکره این بسیجیدن استیل است که نشان از وضعیت رفیع و روزگار طولانی آن دارد.

های دوخت ریلی اتومات در 2 نمونه ی زیر لایق به مشتریان عزیز می باشند:

در امتداد به معارفه اطوار دوخت ریلی می پردازیم:

این مناسب برای دوخت پاکت های بزرگ و کوچک است و زیرا به روی ریلی است، سرعت دوخت آن فوق بوده و محدودیتی برای سایز پاکت های وضع استفاده در طول دوخت آن وجود ندارد. تاریخ زن بر روی این قابل نصب می باشد. در این بسته زندانی محصولات به شکل خوابیده و افقی برای محصولات جامدی که خطر ریخته شدن محصول وجود ندارد انجام می گیرد.