پربیننده ترین مطالب

چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه)


در سری مقاله‌ها این بار به سراغ شرعیات و قواعد رفتیم، اصلی مهم در که دغدغه بسیاری از سخنرانان است. در این مقاله قصد داریم نکات و اصول ست کردن کسوت مختلف بسته به شرایط و موقعیت های مختلف را با شما مطرح کنیم. در مقاله اول نکات مربوط با کت و شلوار آقایان رو با شما به اشتراک می گذاریم، کت و شلوار جزو پوشاکی هست که هیچ وقت از مد نمی افتد و در هر فصلی سزاوار استفاده است. در موقعیت هایی که قصد دارید پوشش عرفی داشته باشید می تونید از کت و شلوار استفاده کنید، موقعیت های رسمی محتوی جلسات اداری، سمینارها، کنفرانس ها، مهمانی های اداری یا دیدارهای عرفی هست.

شاید علاقه ای به کت و شلوار پوشیدن نداشته باشید یا بگویید برای شغل من این مناسب نیست ولی به هر حالت شرایطی براتون پیش میاد که نیاز باشد کت و شلوار بپوشید پس لزوم هست که اصول مرتبط به دربر کردن کت و شلوار رو رعایت کنید. قبل از انتخاب لباس باید به این توجه داشته باشید که لباس رو قرار هست برای چه محیطی انتخاب کنید و بعد از اون نیاز هست اصولی رو برای این که بدونید ملبوس سایز شما هست یا خیر. شاید یک کت و شلوار رو بسی گرون خریده باشید ولی اگر این لباس تعداد شما نباشد و نکات ست کردن را برای آن حرمت نکرده باشید تمام هزینه و وقتی که برای خرید اون لباس اختصاص دادید هدر می رود.

اسباب بازی های مرد عنکبوتی ف کت و شلوار قرمز و مشکی، کودکان

کت و شلوار ذغالی دخترانه کت و شلوار حریر

قد کراوات بایید تا راس کمربند شما باشد نه پایین تر و نه طولانی تر و اینکه دقت کنید گره کروات شما شل نباشد.

اگر شما غث و  قد کوتاه هستید کراوات شما رو توپر و بلندتر نشان میدهد. اگر شما درشت اندام و قد مختصر هستید کراوات شما رو لاغر و قد طویل نشان میدهد پس در هیچ مواقع از کراوات دست نکشید.

در مواقع معامله اصلاً وقت شتاب نکنید و بیشتر کار های ساده تر را انتخاب کنید چون هیچ موقع از مد نمیافتند.

برند “فایو”، پس از تجربه موفق فروشگاه داری در 2 استان، در قالب ۶ دکان دلیرانه و زنانه فعال که در طول این واحد زمان ( ها نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد، به صورت تخصصی پا به عرصه‌ی فروشگاه اینترنتی مد و لباس گذاشت تا همان امتحان شکرین در قالبی نو تکرار شود.

کت و شلوار مجلسی مردانه | مناسب ترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه) -

– نشیمن شلوار باید طوری باشد که اندازه ی نشیمن گاه شما باشد و نشیمن شلوار نباید خیلی خواجه و آویزان یا خیلی کوچک و تنگ باشد. سایز شلوار شما نباید آنقدر تنگ باشد که گریبان شما را بکشد و باعث شود که داخل جیب شما نمایش داده شود.

بعد از این مرحله که به طور کامل یاد گرفتید چه کت و شلوار ی اندازه شما هست نیاز هست که شرعیات دیگری از کت و شلوار رو بدونید که در ته برای شما شرح می دهیم. کت و شلوار ها یا یک طرف تکمه دار هستند یا دو طرف دکمه دار، کت های یک طرف دکمه دار برای تمامی مردان زیبنده هست  و کت های دو طرف تکمه دار کت های شیکی هستند ولی پوشیدن این نوع کت ها رو به آقایان جوان و چهارشانه توصیه نمی کنیم.

کت تک دکمه: اگر قصد دارید کلا یک شمار کت و شلوار داشته باشید این مدل به شما پیشنهاد نمی شود چون کت های تک دکمه جزو کت های رسمی به حساب  نمی آید.