پربیننده ترین مطالب

دستگاه لیزر تیتانیوم - دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا دایود


 بسیار شگفت آور است در نقشه از بین حمل کردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدید ترین فناوری سیستم خنک کننده است که می تواند درمان را برای مراجعه کننده بری هیچ دردی اعمال دهد، این دستگاه طوری طراحی شده که حداکثر نتایج غایی را بدون از دست دادن کارایی و حتی راحتی بیمار را ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دست گیره استثنایی است که می توان طول موج ها را به رخسار هم زمان شلیک کند.

لیزر مو زائد تیتانیوم یک دستگاه برای از بین بردن مو زائد بدن است که با فناوری بارد عملگر ای که در خود دارد، درمان لیزر را برای بیمار فاحش راحت می کند.  این دستگاه می تواند با شلیک هم زمان طول موج لیزری، تارهای موی زائپ را موقعیت هدف قرار دهد. این دستگاه دارای فناوری خنک عملگر نیز هست که از گرم شدن بی از حد پوست و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند. ویژگی های پیشرفته این دستگاه باعث می شود درمان ها برای مراجعه کنندگان و بیماران با هر قسم پوست و رنگی بی خطر و بدون عارضه باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۰ | بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم -

 و  تیتانیوم یک دستگاه بسیار موثر برای فسخ موهای زائد است که با ویژگی هایی که  ارتقا یافته برای درمان سریع تر ، ایمن تر و ساکت تر آماده می شود. این دستگاه به‌جهت انواع و رنگ های مختلف پوست هنگفت درخور است.

این دستگاه به‌چه‌نحو کار می کند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دیود سه گانه استفاده می بطی‌ء و به کوه طور موثر چاره لیزر موهای زائد را انجام می دهد. فناوری دیود سه گانه سه درازا موج مختلف شامل Alex 755m Speed ​​810nm و YAG 1064nm ارائه می دهد. این طول موج های اعتبار برده می توانند به اعماق لایه های مختلف برسند و ساختار های متفاوت آناتومیک را مورد هدف قرار دهند. این دستگاه مجهز به فناوری خاصی است که به اپلیکاتورها اجازه می دهد چندین مرتبه از منطقه درمان عبور کنند و موهای زائد را از بین ببرند. سیستم لیزر تیتانیوم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که تعجیل درمان را افزایش می دهد و راحتی معلول را تضمین می کند. این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی 15 اینچی با تنظیمات از پیش بازشناخت شده است که برای همه درمان ها موجود است. در ادامه مطلب انواع آنها توضیح داده شده.

طول موج دستگاه لیزر تیتانیوم | بهترین قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -

اگر بخواهیم تعریف کوتاهی از این دستگاه ارائه دهیم، باید بگوییم با نشان رفع همیشگی موهای زائد طراحی شده است. در کنه سه دستگاه در یک قالب است. به این منطوق که با دراختیار داشتن آن می‌توان از سه تکنولوژی الکس، دایود و ان دی یاگ بهره برد. همچنین این دستگاه دارای بارد کننده پیشرفته‌ای می‌باشد. در نتیجه بیماران در طول علاج و به خصوص کرانه‌ها حساس هیچ گونه دردی را احساس نخواهند کرد. دارا بودن طول موج‌های ۷۵۵، ۸۰۸ و ۱۰۶۴ نانومتر دستگاه لیزر تیتانیوم را گزینه‌ای ایده‌آل به‌خاطر همه کرده است. به این معنا که می‌توان توسط آن تمامی تیپ‌های پوستی را بدون کوچکترین داء و عارضه جانبی از بین برد.

این دستگاه با بهره گیری از 3 طول موج دایود – ا‌ن دی یاگ (بخوانید EN Di YAG) و الکساندرایت، بالاترین میزان جوابدهی را نسبت به دستگاه های هم رده خود دارد. به طوریکه جوابدهی بین 6 تا 8 نشست به صورت تضمینی برای انواع تایپ های پوستی را خواهد داشت.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- با کیفیت ترین