Klarna در روز جمعه تیره و تار، 21 تا 23 نوامبر، یکی را خریداری میکند، بنابراین مشتریان به دنبال معاملات کمهزینه هستند.
فروش در طول 34٪ در مسیر تا 2021.
دوشنبه 21 نوامبر بیشترین فروش با 42٪، سه شنبه با 26٪ و صبح چهارشنبه با 41٪.
Klarna معتقد است که این نشان میدهد که «جریان برگشتی بر رفتار کارفرما تأثیر میگذارد که خریداران با چه قیمتی معاملاتی دارند که میتوانند اجرا شوند».
مقوله هایی که بیشترین فروش را در مقایسه با یک لحظه روانی داشته اند عبارتند از: اوقات فراغت، سرگرمی، و زیبایی و جواهرات و لوازم جانبی.
نسل X، آنهایی که ارجمند 42 تا 57 سال بودند، بزرگترین شکارچیان دست و پا بودند و خریدها در یک روز مقایسه شدند.
حساب بله که شرق، ولز و ایرلند مناطق فروش بودند.
علاوه بر این، مصرف کنندگان Klarna که 73 درصد از مصرف کنندگان آن هستند، در طول جمعه Negrito و فروش سایبر دوشنبه در سال جاری خرید بیشتری می کنند.
در زیر از مشتریان synecdoche Klarna "جستجو و بیشتر".