Pelagia Kolotouros به عنوان Creative در Lacoste منصوب شد، چند هفته بعد لوئیز نقش را ایفا کرد.
Kolotouros وظیفه نظارت بر خلاقیت برند و یک و همه مجموعه های آن را بر عهده دارد.
برداشت و به همین ترتیب مهر پیشنهادی به سمت کرکرجک زد و اظهار داشت که مدل آن را "به طور کامل بازنگری کنید".
در سال 1998 با آینده نگری کالوین کلین در سال 2003، جایی که منصوب شد لباس مردانه آغاز شد.
در سال 2017، Kolostouros به لباس بیرونی خلاقانه The Face تبدیل شد.
او با همکاری با فارل ویلیامز و فارل ویلیامز در آدیداس، به همکاریهای برجستهای دست یافته است.
کاترین اسپیندلر، مدیر عامل Lacoste، به تیم Kolostouros خوش آمد گفت و اشاره کرد که برند ساده و راحت با محوریت خلاقیت و مطلوبیت آن است.
اسپیندلر اظهار داشت: «با همکاریها و تأثیرگذاریهای رو به رشد شناختهشده، مدلهای خلاقانه موقعیت نمادین، و ملاقات با فرهنگها و ورزشها را بازتعریف میکند، Pelagia تمام براکت بالایی را در انتظار لاکوست زمزمههای خلاقانه و جاهطلبیاش است: برخاستن از ورزشهای سرباره فرانسوی.
”
نام گذاری کولوتوروس به این دلیل است که لوئیز اعلام کرد که پس از یک دوره چهار ساله چقدر خلاق است.
به بایگانی در کار انجام نشد، به استثنای آن پس از آن انتقاد و قوام شد.