پربیننده ترین مطالب

لیزر مناسب موهای ضخیم چه وجه‌ممیز دارد؟


عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از لیزر موهای زائد - نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

نسل های جدید لیزر موهای زائد که با تکنولوژی های روز کار می کنند، دستگاه های خوبی برای برطرف کردن موهای زائد هستند. ولی ، دستگاهی است که متناسب با رنگ پوست و ضخامت موهای زائدتان باشد.

پس اشتباه در گزینش دستگاه لیزر باعث می شود، جلسات بیشتری نیاز به لیزر داشته باشید و نتیجه کمتری بگیرید. اگر موهای زائدتان ضخیم یا ظلمانی هستند و به دنبال بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم خود هستید، این مقاله را حتما تا آخر بخوانید. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استعمال کنید.

به کلام خانم دکتر موقر ذاکرین، جراح و متخصص زنان و زیبایی، موارد زیر در انتخاب دستگاه لیزر مناسب موهای ضخیم اهمیت دارند:

• سازگار با رنگ ورقه و موهای زائد • شماره شات (شلیک لیزر) • قطر پرتوی لیزر • وقفه های بین شات‌ های لیزر • تجهیزشده بودن لیزر به سیستم خنک کنندگی یا کولینگ • قدرت جذب و نفوذ پرتوهای لیزر به فولیکول مو

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد رولی لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

استعمال چه داروهایی قبل از انجام لیزر باید متوقف شود؟

مصرف برخی داروها سبب تداخل در عملکرد لیزر می‌شود، به طور مثال روآکوتان (بستگی به میزان دوز مصرفی دارد) به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از ارتکاب عمل از مصرف دارو ها بردباری شود. مصرف هرگونه داروی حساس خویشی به ضیاء تا حداقل یک هفته قبل از درمان باید متوقف شود. چندی از آنتی بیوتیک ها نسبت به نور حساس اند لذا توصیه می‌شود درمان لیزر موهای زائد پس از سلامت تعفن آغاز شود.

در صورتی که در مورد تأثیر منفی برخی داروها بر عملکرد لیزر اطلاع چندانی ندارید، قبل از علاج با پزشک خویش مشورت نمایید.

بله در صورتیکه فرد دچار درد های هورمونی و تیروئیدی باشد، امکان برگشت موهای زائد بعد از لیزر وجود دارد. هم چنین برطرف کردن موهای زائد بدن به شماره جلسات لیزر نیز بستگی دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد -- با کیفیت ترین

امیدواریم با اطلاعاتی که از این مقاله کسب کرده‌اید و مشورت با مراکز لیزر انتخاب مناسب داشته باشید. نظرات و تجربیات ذات را در مورد دستگاه‌های لیزر در نهایت این نوشته (بخش دیدگاه) با ما در مرکز بگذارید. ایضاً در صورت تمایل نام دستگاه لیزر مدنظرتان را برایمان بنویسید تا به سوالاتتان پاسخ دهیم. 

هر دستگاه در طیف رنگی از غلاف عملکرد مطلوبی داشته و هزینه خدمات نیز متفاوت است، اما به صورت کلی لیزر کندلا و لیزر تیتانیوم (با در نظر گرفتن خرج اقتصادی خدمات) از بروزترین و بهترین نوع لیزر موهای زائد هستند.

از آنجایی که تشخیص اصالت دستگاه نیاز به دانش تخصصی دارد. پیشنهاد میکنیم حتما به مراکز پزشکی مراجعه کنید، و از انجام لیزر در مراکز غیر پزشکی جدا خودداری کنید.

دستگاه‌هایی که سری‌ها مخصوص شخصی دارند از بالاترین سطح ایمنی در مقابله با انتقال بیماری‌های پوستی را دارند. البته در بقیه حالات استفاده از روکش یکبار مصرف نیز ایمنی بایسته تامین می‌شود. در جلسات لیزر از تعویض روکش یا سری یکبار صرف دستگاه اطمینان ثمره کنید.